OguzMoms Evremoz Benimde ilk hamileligimde hiç bulantım olmadı bundada olmadi iştahsızlıkda olmadı 🤣 Ama birazcık fazla almışsınız gibi birazcık fazla.kiloyla hamile bile kalsanız 7-10 kgyu geçmeyin diyolar 🫤
Arifealkn OguzMoms 14+4 haftalık hamileyim 100 kilo ile hamileliğe başladım şuanda 93 kiloyum 7 kilo verdim tabi bide safra kesesi ameliyatı oldum 12 haftalıkken ama şuan kilo vererek devam ediyorum🤰
OguzMoms Arifealkn Çok geçmiş olsun kilo vermenize çok sevindim inşallah sağlıkla alırsınız bebisinizi kucağınıza inşallah 💜
OguzMoms Gmz57 Hayır aslında normalle ilerledi doktorumda normal doğuma çok müsait olduğumu çok kolay normal doğurabileceği mi söyledi 6 cm aciklikla malesef sezeryana alındım çünkü oğlum suni sancı esnasında yan döndü karnimda ve sezeryana alindim
Arifealkn OguzMoms çok teşekkür ederim rabbim kimseye yaşatmasın hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza🥰❤️
AslanKadini OguzMoms Amiiinn.. dogurunca emzirerek veremezsem bi yolunu bulu vericem insaAllah kilo olursa🤭♥️
Beeyzanurr leylaaa1268 ben de 13 haftaligim 61 ile kaldim şimdi 65 kiloyum doktorum cok kiziyor ama cogu kisi benim gibi
Beeyzanurr OguzMoms cok hızlı kilo alan biriyim simdiye kadar hayatım boyunca hep diyet spor yaparak almamaya çalıştık hamilelikte salinca da basima bu geldi:(
OguzMoms Beeyzanurr Ahh ah sanki beni anlattın malesef bizim salma gibi bı şansımız yok bende kendimi bildim bileli diyet yapıyorum hala öyleyim 1 gün yiyosam 3 gün dikkat ediyorum 😐
OguzMoms Raziyenurx Yaa umarım hızlıca verebilmissinizdir kilonuzu gebelik şekerimi oluyo acaba ondanmi fazla kilo alıyorsunuz
Raziyenurx OguzMoms yok hayır şeker yok bende bilmiyorum normalde kilo alan biri degilim aslında dogumdan sonra çok hızlı aldıgım kiloların tamamını vermiştim bakalım inşallah bundada öyle olur die umuyorum😅