OguzMoms ben 68 el felan hamile kalmıştım 25 haftalığım bugün hastane tartısında 81 çıktı doktorda şaşırdı bence o kadar görünmüyor hiç birde kış olduğu için kat kat giydim ondandır heralde kendimi bu şekilde motive etmek istiyorum yediğim doğru dürüst birşeyde yok nasıl bu kadar kilo almış olabilirim hiç bilmiyorum