Melike_4949 doktor bana gitsen iyi olur dedi kilo almamak için ama suan çok mide bulantım var bir şey yiyemiyorum sadece belli şeyler yiyebiliyorum gitsemde diyetisyene bir faydası olmaz gibi oluyor. Liste verecek ama yiyemiyorum. Acaba 1 ay sonra falan mı başlasam diye düşünüyorum.