OguzMoms markete falan bile gitmeyeye çalışıyorum zaten hep eşimi yolluyorum🙈 evde bir yapsam var ya piştiği dakika koymam. Çok acayip hamileliğimin ill zamanlarında hiç tatlı yiyemedim çikolata bile bir parça yiyordum midem bulanıyordu. Şimdi verseler pastaneci çikolataları oluyor ya kocaman onu bile yerim🤤🤣