Naime662 başın sağolsun ben de gebeliğin başlarında annemin kanser olduğunu öğrendim sonra atlattı Rabbime şükür 🤲🏻 sigarayı en başından bu yana içtim bırakamadım çok uzun seneler içiyordum çünkü . Ta ki 34 de plasenta yaşlanana kadar sakın sağlıklı bebek diye güvenme benim son dakikaya kadar böyle bi şey yoktu bırakmak için çok dua ettim böyle bir sebep çıktı anında kestim ağzıma sürmedim inşallah da içmeyeceğim emzirme dönemini de unutma seni çok çok zorlayacak bebeğini zehirleyecek bunun vicdan azabını çeken bilir 👍🏼