Naime662 vefat olayları olmasa idi bırakırdın. Aile kaybı psikolojiyi bozar moral bozulur bu da malesef bırakmayı zorlaştırıyor. Ben 20senelik iciciyim ama Beta hcg yi gördüğüm an bıraktım. 6ay bitti hala yoksunluk çeksem de içmiyorum. Çok uzun yıllar içen birisi olarak; sana tavsiyeler… yemek sonrası içiyorsan içme, lavaboda içiyorsan içme, kahve ile içiyorsan veya sohbet anında vs içme ki alışkanlık anında içmekten kurtul. Kontrollü iç; şöyle düşün zaten sigarayı bırakmadın zaten her an elinin altında, istediğin zaman içebilirsin… bunun verdiği rahatlık ile sayıyı düşürerek devam etsen iyi olur