Naime662 hiçbirimizin burada sana bir şey demeye hakkı yok maalesef yaşadıkların çok zor ama bu korkuyla kendini daha bir dipsiz kuyuya atıyorsundur eminim sürekli bir suçluluk duygusuyla geçiriyorsundur günlerini. Bırakamazsan bile azaltsan hem kendini çok daha iyi hissedersin hem de bebişin daha az zarar görür. Maalesef annelik çok çok çok güçlü olmak demek, çok büyük sorumluluk, fedakarlık.. ben de bıraktım emin ol o kadar zor değil. Başınız sağolsun mekanları cennet olsun inşallah❤️