Zeynpatak Bayrak34 canim ben de 17. Hafyadayim nasil bisey tarif eder misin . Benim alt tarafimda bicak batmasi gibi bsey oluyor
Bayrak34 Zeynpatak Benin de o şekilde oluyor. Karnımın altında ve özellikle kasığımda batma şeklinde hissediyorum. Hala da devam ediyor.
Busrademiroztamur Bayrak34 bende 25 haftalık hamileyim aynı durum bende de var malesef doktor magnezyuma basladi.
edaozdxx Bayrak34 sen kendini yorma kendine dikkat et yeter. Aklına kötü getirme... Magnezyum filan hiç kullanmadım ben vitamin alerjim olduğundan. Ama dediğim şeylere dikkat et derim.
Bayrak34 edaozdxx Teşekkür ederim yorumların için. Senin için de herşey yolunda gider inşallah🙏 İlkokul öğretmeniyim ve bu sene 1. Sınıf okutuyorum öğlene kadar çok yoruluyorum 😞 ama sonrasında hep dinleniyorum .
Selmas57 Bayrak34 ben 16+4 haftaligim ve daha once bir erken dogumum var.. ya bide surekli tuvalete gidiyorum. Gidip geliyorum daha oturmadan bida, hemde sıkısmis gidiyorum ama cok az idrarim akiyo neden bilmem. Sizin kacinci hafta?
Bayrak34 Selmas57 benimki 17+3. Bende şu an dediğiniz gibi bir tuvalet sıkıntısı Yok fakat batma kasılma devam ediyor
Selmas57 Bayrak34 benimde bugun bir kac defa kasilmam oldu. Doktorum yatmami ve bol su icmemi soyledi. Onemli bisey mi bu kasilmalar? Akintim oluyo kokusuz seffaf ve ara ara batma. Sende de olduguna gore demek ki normal 😊 magnezyum kullaniyomusun?
Bayrak34 Bu arada içim rahat olmadığı için bugün başka bir doktora daha gittim. Ultrason muayenesinde rahim kasılmaları görünmez dedi. Diğer doktor nasıl görmüş böyle birşey dedi. Ağrılarım ve batmalarıma gelince olabileceğini söyledi. Magnezyuma devam et dedi ve decavit diye bir ilaç daha verdi. 3-5 güne geçmesi gerektiğini söyledi. Bu doktorlar başka bir doktorun dediğini neden bu kadar reddediyor anlamıyorum.
Cananncann Bayrak34 benim de kasılmalarım son bi kaç gündür fazla nst de sancı çıkıyo bugün ciğer geliştirici iğne yaptırdık kasılmalar çok olursa hemen gel dedi magnezyum verdi hala var kasılmalarım psikolojim bozuldu bebek hareketleri de kasılma gibi geliyo bana artık Pazartesi tekrar gidicem inşallah sancı çıkmaz