Gugu Bayrak34 canim bana 24 hafta dogum yapabilirsin dediler ilaclerle iynelerle haplerle iyiz çok şukur🙏🙏🙏🙏 bandada kasilmeler sancılar vardi magneziyum içiyorum. Maşaallah bir sanci kalmedi....💕💞
edaozdxx Bayrak34 evet zaten sancı da 90’la en düşük 60 civarında çıktı. Şükür rahatladım dün. Ama bugün yine de tedbir amaçlı akşam yeniden nst bağlanacak.
edaozdxx Bayrak34 canım plesanta ayrılmaya başlamış. Kanama gözüküyor plesanta yanında. Sancımı takip ediyoruz. Bugün yine sancı gözüktü nstde. Bakalım ne olacak..