Bayrak34 canım benim de 17.haftadan beri bebeğimin hareketlerini hissetmeye başladığımdan beri kasılmalarım var ara ara artıyor bazen hiç olmuyor. Şu an 26hafta bitti. 2hafta önce o kadar yoğun oldu ki soluğu acilde aldım rahim ağzını dahi ölçmelerini istedim. Çok şükür her şey yolunda hiç bir problem yok🤲🏻 Bence iç karnı dar olanlar hareketleri ve kasılmaları erken hissediyor, rahim büyürken bebek hareketlerinde vs kasılmalar oluyor. Magnezyum iyi geliyor ben de kullanıyorum. Acile gittiğimde her ihtimale karşı pruluton iğne vurdular serum taktılar ondan sonra epeyce rahatladım, serumun faydası oluyor içinde antihistaminik olduğu için. Tekrarlarsa gidip yine serum isteyeceğim. Bi de bol bol su içmek gerekiyor canım vücut susuz kaldığında da kasılmalar oluyor