Selinselinselin Gamzealptkn amin kızımdan sonra hamile kaldım 2 yıla yakın oldu ama agrım coktu dayanılmayacak agrı ama agrı eşiğim yüksek ona rağmen dayanamadım. Doktor en yanlış yere tutunmuş dedi 1 hafta süre verdi daha da kötü oldum kürtaj olmak zorunda kaldım. Benim hayatımı etkiliyordu orada buyumesi imkansız dedi 🥲 o yüzden sabırsızım biraz
Merve-metin Gamzealptkn hayır kötü düşünme 50ye yakın bi sonuç kötüyü çağırma canım güzel düşün güzel olsun🙏🏻
Selinselinselin Gamzealptkn hayır dış gebelik değil yine rahimde ama olmaması gereken bir noktasıymış. Anlatmıştıda unuttum operasyon sonrası iyiki almışız bir gün bile kalsaydı cok zor bir durum olacaktı dedi
Merve-metin Gamzealptkn tamam canım güzel düşün güzel olsun sakın strese girme düşünmemeye çalış sürekli dinlen uzan inşallah bebeğin sana tutunacak canım 🙏🏻
kbryzb Gamzealptkn canım benim kötü düşünme eğer kimyasal olsaydı yükselmezdi ben Eylül ayında kimyasal geçirdim ilk kan verdiğimde betam 40 çıkmıştı daha sonra doktorum 2 günde bir vermemi istedi aynı gün içerisinde betam 24 ardından 22 ye düşmüştü kanamam oldu 7.8’e düştü hiç üzülme sıkma canını motivasyonunu yüksek tut hakkında hayırlısı neyse o olsun 💕💕💕
ceren2605 kbryzb merhaba maalesef kimyasalda yukselme oluyor ama beklenen kadar olmuyor. Bende iki kere geçirdim. Dilerim gamze hanimin kimyasal degildir,persembe gunu iki kati artmis sonucunun haberini alırız🌸🫶🏻
Sarkac Mucizemses ben ilk evlebdiğim ay hamile kaldım. Kimyasalmis ilk 9 çikti sonra 5 düştu yukselmedi dr soledi kimyasal olablr diyr kimyasal korklck sey degil hamile kalcgna adet oluyrsn ole birsey
kbryzb Mucizemses çıkmaz diye biliyorum canım çünkü kimyasalda düşme oranı daha yüksek oluyormuş doktorum söyledi benim ilk gebeliğimdi kimyasal oldu aynı gece 2 defa betam düşük çıktı benim laboratuvar da ki kadınlar inanamayıp 2 defa kanıma baktılar 2 kere düşük çıktı