Gamzealptkn Rabbim korktuklarinizla sinamasin inşallah🤲 gönlünüzü ferah tutun. Sizi okadar iyi anlıyorum ki bende 1 kimyasal 2 düşük yaşadım şuan 6 haftalık hamileyim. Bu haftaya kadar doktor kontrolüne gitmedim kalp atışı duyulan kadar beklemek istedim erken gidip o korkuları tekrar yaşamak istemedim. Bu hafta gideceğim inşallah sizde bende tüm bekleyenlerde hayırlı güzel haberler alırız 🤲 Rabbim in mucizesi çok bizede yasatacak ❤️