balbadem1 endişe etme canım Allah’a emanet bebeklerimiz olsa da olmasa da elimizden bişey gelmiyo guzel beslenmeye dikkat et yürüyüş yap güzel şeyler düşün guzel olsun bende doktorun ihmaline denk geldim canım Allah büyük belki daha cok stres yapacaktım sonradan sonuçlar ne zaman çıkacak iyi mi kötü mü diye 1.5 ay sonra detaylı da Allah nasib ederse hersey normal olur insaAllah 🤲🏻🌸