balbadem1 Kızlar selam ilk etapta yaptırmak istemedim ama şimdi vakit yaklaştı hatta geçiyor yaptırmalı mıyım bilmiyorum nerde yaptırdınız devletten sıra gelmez herhalde artık özelde herhangi bir yer olur mu fiyatlar da baya uçuk bilemiyorum ne yapmalıyım
Sabahat17 Ben devlette yaptırdım benimde gel gitlerim vardı ikili test yaptırsam mı yaptirmasam mı diye sonra bişey varsa en azından çıkarsa erkenden önlem alınır diye düşündüm çok şükür bişey çıkmadı geçen hafta üçlü test verdim onu bekliyorum bakalım balbadem1
tatlibebegim_ balbadem1 arkadaşım geçen ay özelde 500 tl yaptırmıştı canım bende üni hastanesinde yaptırdım
Mnos-332 balbadem1 ben yaptırmadım normalde bile %60 doğruluk payı var demişti doktorum ikizlere hamileyim doğruluk payı pek olmaz dedi birde Allah korusun bir rahatsızlık çıksa aldıracakmısın dedi bende hayır dedim o zmn gerek bile yok dedi ne ikili ne 3lü yaptırdım 19 haftamda detaylıya girdim herşey yolundaydı çok şükür
nrdn45 balbadem1 ben özelde 750 ye yaptırdım şimdi sonuçları bekliyorum 10 gün sona çıkar dedi doktor ilk gebeliğimdede yaptırmıştım bunda da doktor 3 4 lü değil ama en azından 2 li yapalım dedi bende yaptırmak istiyordum zaten kabul ettim
Sabahat17 Sabahat17 sıra gelmez diye bişey yok bence sadece kan veriyorsun ortalama 2 hafta sonra sonucu çıkıyor
balbadem1 Sabahat17 kadın doğum öncesinde bana kayıt açması gerekiyormuş perinatolojiden randevu almak için 11+5 im geç kalmaz mıyım
balbadem1 Sabahat17 önce kadın doğuma gitmem lazım devlette Zeynep kamil bana 2 hafta sonraya randevu veriliyor demişti yani suan gitsem 14 haftalık olacak çocuk yaparlar mı
Aytlkya Bende 12+1 im yarın randevum var normalde başka şehirde yaşıyorduk şuan memlekete geldim yarın direk kontrolüm var ve ikili tarama testi için gidicem direk yapar mı gün mü verir?
Boncukk123 Aytlkya Sakarya da yaşıyorum randevu al diyorlar canım detaylı ultrason icin 2 hafta sonraya veriyorlar dedi 1.5 ay sonraya verdiler
Ttttttttttttt balbadem1 hayır perinatoloji sadece detaylı ultrason için 18 24 hafta arası detaylı ultrason için ordan alıyorsunuz ikili test için kendi doktorunuza randevu almanız yeterli
Beeyzanurr balbadem1 ben de 500 tl ye lüleburgazda yaptırdım kendi doktorum ölçümleri aldi bir de kan verdim simdi sonuç bekliyoruz
balbadem1 Mnos-332 bana da doktorum aynı şeyleri söyledi o yüzden zaten kafam netti ama ne bileyim şimd vakit daraldıkça bende daraldım 🥲
balbadem1 Ttttttttttttt aa öyle mi bilmiyordum ozaman bugün 4 den sonra randevuları kontrol edeyim tekrardan benim okuduklarım neticesinde öncesinde bebeğin ense kalınlığı ve burun ölçülüyomuş sonra kana yönlendiriyorlar gibi anladım
balbadem1 Aytlkya bende öncesinde ultırason yapılıyor diye biliyorum onu da perinatoloji yapıyor sonra kana yönlendiriyor diye okudum birkaç yerde ama arkadaş öyle deyince baya kafam karıştı