minik_kurabiyeee
Alt üst takım al rahat oluyo, tulum da kullanışlı ama çıt çıtlı alma. Çok zor oluyor. Tulumları fermuarlı al. Zıbın da yeni doğan 2-3 tane yeter. Sonrası için 0-3 ve 3-6 için
de 5 er tane alabilirsin. Zaten ihtiyaç halinde yine alırsın. Kirli olunca diğerleri 42 günlük olmasına rağmen 3/6 ay zıbın giydirdiğimde oluyo. Çok önemli değil o 🌺