Arkadaşlar 42 günlük bebeğim var, hamilelik çok tatlı bir serüven. Göbeğinizi bol bol sevin, özlüyorsunuz. Ama son zamanlara doğru ,biraz doğum sonrasına da odaklanın. Kucağınıza aldığınız an tarifsiz 😍 hamileliğin çok ötesinde bi sevgi 🤍
Misafir kabul etmemeye çalışın , zaman zaman yetersizmiş gibi hissediyor insan kendini. Neden ağladığını bulamadığında çaresiz hissediyorsun , Uykusuzluk ve yorgunluk en yüksek seviyede oluyor. Ev dağınık oluyo. Ağrılarınız oluyor, ilk başta kucağınıza alırken bile zorlanıyorsunuz. Bazen gece uykusuzluktan bebeğe surat asıp öf olabiliyorsunuz.
İnsanız oluyo , 🥺🥺Korkutmak için yazmıyorum. Ama bu sürece hazır olmak lazım sanırım 🫶🎀Varlığı her şeye bedel, inanın her şeye. 🙏Ama bu yorucu taraflara da hazırlıklı olmak lazım bi nebze. Bol bol dua edin 🤲🏼 emzirme sütyeni bana göre gereksiz , emzirme yastığı kullanışlı. Lansinoh meme ucu kremi ile beni yara yapmadan kurtardı. Hiç yara olmadı 🤞
Bebek için gaz damlaları araştırabilir , ve bebek spasına bakabilirsiniz. Çok eğlenceli.
Herkese hayırlı doğumlar 😻