Gamze_cnky çok teşekkür ederim canım ne kadar içten yazmışsın herkeste belki aynı olmaz daha hafif ya da daha ağır da geçebilir bu süreç ama dedıgın gibi kucagında olması senden bi parça olması bence de tarif edilemez 14.haftadan gidiyorum agrım vs olmadığında hissetmiyorum bişey sürekli kucağında olması sana ihtiyacının olup onunla tamamlanman cok guzel 🌸 Rabbim isteyen herkese nasib etsin bu guzel duyguyu 🤲🏻