Merve-metin canım maalesef dün denemek istedik ama sonu hüsranla bitti arka arkaya 4 gündür yaptığımız için bende kuruluk oldu ve buna bağlı tahriş gibi yanma ve acı oldu eşim de acı çekti her yumurtlama döneminde bir sıkıntı çıkıyor bu yüzden devam edemedik. Gerçekten artık olmaması için oluyor her şey diye düşüneceğim