tamamdanolmuss hayır canım hiç bu kadar uzamazdı adetim bekarken 1 kere gecikti onda ilaç aldım söküldü ama bu kadar gecikme hiç yaşamadım diyebilirim çalışıyorum hastaneye de gidemiyorum cumartesi bi gidecem kontrole işten çıktığımda ancak izin almada zorlanıyorum çünkü eylülde bi kontrole gittim herşey yolunda demişti doktorum kist filan yoktu anlamadım geç yumurtlama mı gördüm acaba diye düşünüyorum takip etmiyorum çünkü hayırlısı artık ama belirsizlik çok kötü bişey olacaksa olsun olmayacaksa bi sonuca bağlansın istiyorum artık 😢