Srp53 hayır öyle bir sıkıntım yok reglken değilken falan bütün testlerimi yaptırdım hormonlarıma baktım bi d vitamini eksikliğim vardı folik asitle beraber vitamin verdi bu kadar onun dışında bir sıkıntı yok diyorlar. Döngü günlerim düzenli sadece bazen 2 öne 2 arkaya atabiliyor. Boyum 170 kilom 60 kıl tüy sivilce problemim yok pcos belirtisi ya da ultrasonda görüntüsü yok anlamadım niye böyle oluyor