Anonim28 benim de hem düşük yaptığımda hem de şu an gebeliğimde doktorum emre bey, bana da test yapmadı ama 2. Kez gebe kalınca önlemini aldı. İhtimale karşı. Test yapmamasinin ama önlem almasının illa ki bir sebebi vardır diye düşünüyorum. İlk bebeğimin kalbi durduğunda 3 aya hamile kalırsın demişti bana ben 3. Ay hamileydim. Çok şükür şu an 24. Haftaya geldik iyi ki Emre Bey var derim hep, ben çok memnunum kendisinden gece gündüz koşulsuz ilgili bir doktor. Umarım siz de memnun kalırsınız 😊