1fatma_nurr
Benim de 3 tane düşüğüm vardı. 4.ye hamile kalınca kan sulandırıcı kullanmaya başladım. Çok şükür haftaya cuma doğumum var. İçin rahat olsun inşallah bebeğini sağlıcakla kucağına alırsın. Ama hamile kalmadan ne kadar erken öğrenirsen o kadar iyi olur senin için. Ben pozitifi gördüğüm günden 1 gün sonra başladım iğneye. Birde doktorunuzun iğnenin dozunu iyi ayarlamasi gerekiyor yoksa yeterli gelmeyip bebeğin kalbi durabilir. Bunlara dikkat ederseniz Allahın izniyle bebeğinizi sağlicakla kucaginiza alirsiniz🥰