Cgdmerl tekrar merhaba☺️ 2.gebeliğinizde ilk kontrole ne zaman gitmiştiniz. Emre bey bana da kan sulandırıcı başlatacak. Aralıkta kürtaj olmuştum 6+4 te kalp atışı durmuştu. Bu ay tekrar pozitif gördük 🙏 5 haftalık şu an haftaya görüşürüz diye konuştuk Emre beyle ama geç kaldırım diye de içimde hep bir korku var. Sizden fikir almak istedim 😇