25 haftalığız bizde şimdiye kadar hiç düşünmedim doğumu kasmıyorum eşim diyor hani rahat görünüyorsun moralin bu konu içim düzgün falan diyorum eninde sonunda çıkıcak bu çocuk kusucak halim yok😂az çok biliyoruz nasıl olduğumu 2 doğumunda o yüzden kendime stres yememeye çalışıyorum asla video izlemiyorum doğum videosu çünkü hepimizin çok farklı eminim o yüzden kendime ve beneğime odaklanıp rahatlatmaya çalışıyorum inşallah ilerleyen zamanlarda da böyle yapabilirim 😂 Eşimde sağolsun kasılmalarım bel ağrılarım olduğunda sakinleşriip düzgün nefrs almamda yardımcı oluyor 🥰