Kbraozdemir0206 şükür 11+3 olduk Rabbim hayırlı, sağlıklı,kolay doğumlar nasip etsin hepimize şuanlık bir korkum yok ama ileriki haftalarda olur mu bilemem inşallah olmaz ama bazen çevredeki insanlar doğumu korkunç bir şekilde anlattıkları için bazen korku oluyor ama sonra aman herkesin aynı olacak değil herkesin bünyesi farklı korkmama gerek yok deyip bosveriyorum😶🥲