Kbraozdemir0206 ben 38deyim. 1-2 haftaya inşallah kucağıma alıcam. Ama çevremde olumsuz,neqativ yorum yapanlara kulaklarımı hep tıkıyorum. Çünki stres bana da bebeğe de zarar. Korksam da korkmasam da eninde sonunda doğurucam,onun için pozitiv doğum videoları izliyorum ve ne yapmam gerektiğini kendim de öğrenmeye çalışıyorum,herşeyi doktora hemşireye bırakmak istemiyorum