Kbraozdemir0206 aklınızdan kötü senaryoları çıkarın. sadece doğuma odaklanın. Herkesin hikayesi çok başka. Benim 12 gün kaldı… belki yarın doğuracağım hiç bilmiyorum. Bende içten içe korkmuyor değilim sonuçta bilmediğimiz hiç yaşamadıgımız bir deneyim. Ama doğum anına odaklanıp nasıl cıkıcak acı olacak mı sancılar vs. Bunlara odaklanmak yerine, bebeğim kime benzeyecek minicik olacak, aldığım kıyafetlere minicik bedeni girecek, mis gibi kokacak bunları düşünmek daha güzel… herşeyi olumlu düşünürseniz öyle olur. Bazen karnım taş gibi oluyor hemen derin nefesler alıp kendimi rahatlatıyorum… panik yapmamaya sürecin beni değilde ben süreci yönetmeye çalışıyorum… sonu çok güzel olacak öyle düşünün… rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin sevgiler