Benim ilk dogumum suni sancı ile oldu herkes aman suni sancı bilmem ne die kötü söylediler ama dinlemedim ben öyle yada böyle doğurmak zorundayım dedim 😀kendi sancim da bu kadar olurdu eminim şimdi kızım 4yasinda ikinci kızımı bekliyorum 83 gün kaldı allahin izniyle