Tostos1 Kbraozdemir0206 kaçıma kadar normal doğumu beklesem bilmiyorum doktor 41 diyor ama bana çok uzak geliyor 🫠 39+2 yim daha karnım çok kaşınıyor çatlıuor
Shibalba Beyzanury1234 bende sezaryen oldum ve tabiki korkuyordum Çok şükür hersye cok güzeldi, damar yolu açılırken canım daha cok acıdı düşünün
Shibalba Melodimm öncesinde açılıyo, kan alma gibi basit Bi işlem zaten Sezaryen sonrası agrı kesici veriyorlar zaten hissetmiyosınj👍🏼👍🏼birde anneliğin verdiği duyguyla bebekle ilgilenirken de hiçbir acı hissetmiyor insan En azından ben öyle oldum
Kbraozdemir0206 Aayyss bende uzaklaşmaya çalışıyorum ama inat gibi burnumun dibinde bitiyor bütün olumsuzluklar
Aayyss Kbraozdemir0206 tahmin edebiliyorum market çalışanı bile yorum yapıyor yeri geliyor ama bu korkuyu hissetmekte yalnız değilsin bu bile insanı biraz da olsa rahatlatıyor 🥹
1erkekkannesiiii Kbraozdemir0206 hamileliğim boyunca korku doluydum valla bebeğimi görene kadar da geçmedi o yüzü elleri dudakları görünce dünyalar benim oldu. Şimdi olsa yine çekerim o 9 ayı doğumu lohusalığı ❤️❤️❤️
Kbraozdemir0206 1erkekkannesiiii bende böyle düşüncem biliyorum aniden unutuluyor o acılar o güzelliği görünce rabbim hayirlisiyla kucağımıza almayı nasip etsin sizdee sağlıkla sihhatle büyütün inşallah ♥️♥️🌸🌸
Kbraozdemir0206 1erkekkannesiiii dinlenmeye ve uyumaya keşke vaktim olsa ev işleri yemek derken zaten akşam uyku saati geliyor uyuduğum zamanda gece bebeğim sağolsun uyan diye tekmeleyip duruyor 🥹🥹😂😂