Kbraozdemir0206 benim de ilk doğumumdu. Herkesin doğum hikayesi farklı kuzum öncelikle. Ben de korktum son anlar ama hepsi geçti gitti. O kadar ağrı acı çekerken düşündüğüm şey bunlar geçici oldu. Sen de öyle düşün bence. Herkes doğuruyor sen de yapacaksın. Bundan kaçış yok. Belki o kadar korkun yersiz olacak. Ama acı ağrı da olsa hepsi geçip gidiyor. Bıdığım yanımda uyuyor hepsine değdi 😍
Bu arada herkesin her doğumu bile farklı onu düşünme sonuca odaklan