DertliHamile Canım hiç mi yok biri kardeşin ,kuzenin,yengen,halan,teyzen ,arkadaşın ne biliyim komşun falan birinin desteği çok önemli normal doğum olsa bi şekilde idare edebilirsin belki ama sezaryen olursan imkansız . Ameliyattan sonra hemen ayağa kaldırmıyorlar . Kalktığın zamanda desteksiz yürüyemiyorsun. Normal doğum olacam diye şartlandırma kendini bende son ana kadar normal diye gittim Sonra ameliyat masasında buldum kendimi