DertliHamile en iyisi tek basına bakmaktır ne güzel işte daha ne istiyosun bebek bakmatta ne var allah askına benımde ilk cocugum olucak 16 haftama giriyorum,kafanda büssü adam o nu dedı bu bunu dedi dicek kımse yok misler gibi koca karı kafaları yok,yıka pakla emIr yatır tek sıkıntın sezeryan olursan kalkmakta zorlanırsın onuda atlatcan bır ıkı aya ıns şimdi cefasını çek ilerde sefasını sürücen çiçegim