Selam kızlar, çok stresliyim. ilk gebeliğim ve malesef eşim başka şehirde olduğu için doğuma yalnız gidicem. doğumdan sonra da eşimin izni az olduğu için 10-15 gün sonra tek başıma kalacağım yanıma gelecek kimse yok. Sizce bununla başa çıkabilir miyim? Ne yapsam bilmiyorum