ezgitrmn96 Akar06elif06 adamcazım gece diyoki kısım niye içerde duruyon bu kadar hadi doğ artık sevelim oynayalım kucagımıza alalım seni kızıda sadece oynayıp tekmeler atıyo cok beklersiniz der gibi 🤣🤣
ezgitrmn96 Fullik bizim sülalede tek kız olcagı için 3-4 evin maskotu olur bana bile verceklerini sanmıyorum 🤣
Fullik ezgitrmn96 benimkinin de hep kız çocuğu hayali varmış küçüklüğünden beri umut ışığı oluyor bana 😂😂
ezgitrmn96 Akar06elif06 dısarıdan belli oluyo karnımı dans ettiriyo resmen adam saskın saskın bakıyo a bak büle 😳😳😳
ezgitrmn96 Fullik seninkide kızmı valla biz kız olmasına imkansız gözüyle bakıyoduk benim tarafta benden baska kız yok esim tarafta hiç kız yok ama bizim cocuk kız cıktı 🤣
minik-02 Fullik kız ne güzel işte keşke bende bir kırk hafta tasiyabilsem benimkiler de hep 34-33 haftalık bebelerim bakalım bu kaç haftalık doğacak😂
minik-02 Fullik haklısın valla benimle dalga geçiyorlar artık vallahi eşim birini dokuz aylık doğur da bakalım nasıl oluyor bu dokuz aylık bebekler diye 😂
Ruukiiyee00 Gmz57 bilmiyorum geçtiğimiz hafta çarşamba günü 38+6 yken 3700 dedi doktor işte bugün 39+3 Siz ne kadRlksnz sizin bebeğin kilosu ne kadar siz herkese sormuşsunuz neden merak ettim 😄 Sizinde kilosu yüksek doğmuyor korkyormsnz benim gbi yoksa 😑
Gmz57 Ruukiiyee00 benimki de büyük de ondan 😄 3700 dedi bana da 38+3 de gitmiştim 4 kilo olursa sezeryan demişti bakalim bu hafta nolacak
Ruukiiyee00 Gmz57 benim de devlette ben sordum dört kilo olursa zor olur mu diye bana hiç demedi dört ya da dördü geçerse sezeryan olur diye demedi