Doguramayan bi tek ben değilmişim🤣40+ 2 olUyor bizimde ama sancı falan yok iki normal doğumum da var ne guzek sancıyı cektım dogurdum bunda da artık sancı gelsın istıyorum çünkü bu hamilelik benı cok yordu psikolojikmen kolay şeyler yaşamadım saglık sorunlarım da artı hemen dogurup rahatlamak istiyorum hamileyken saglık sorunları icin dogru duzgun ilacsa vermıyolar kaldım böyle bide ağırlaştıgım icin resmen artık ne bel kaldı ne bacak kaldı vajina bölgem de bu hafta bebek asagı indigi icin sanırım aşırı derece se agryor allah sonumuzu hayır etsin 🥹