Akar06elif06 kız geceden bu yana belimde kasıgımda sancım var adetten siddetli ama belki vücudum tembelliğe alısık değildir diye agrıyodur diyorum 2de yatıp 4te kalktım agrıdan sanırım🤣 kocama ses etmedim adam her gece bugün dogurcazmı diyerek uyuyo🤣🤣