Fullik ya ben de böyle minik zayıf bebeklere sarılmayı çok seviyorum hep dedim ki ucun altın da olmasn yeter ama maşallah dört olmuş nerdeyse 🤦🏻♀️
Artık kilo almadan beni zorlaştrmadan doğsun diyorum korkuyorum ilk doğumun çatı muayenesi falan yaplmadi devlete gdyorum çatim da Fatsa diye filan korkular var istemsiz