Fullik 40+3 te doğuramıyorum diye post açtıktan 2-3 saat sonra doğuma gitmiştim hemde hiç bir belirti yokken😂 Biraz biraz çamaşırımın ıslandığını farkettim ama asla ağrı yok doktora gittim su sızıyor dediler gittim yatış yapıldı akşam doğurdum 😂😂 Kızım 3 yaşına girmek üzere şuan 🌸🥹 Darısı başınıza doğumum da güzel geçmişti