Cimcat benimde değerlerim böyle çıkmıştı ilk öğrendğimde,bugün ilk muanede kesemizi görmeye gittik,bir kese büyük diğeri de küçüktü sizde de böyle oldu mu acaba?
İki embriyo transfer edilmişti bende,doktor diğeri kaybolabilir dedi,ikiz olsaydı kan değerlerin daha yüksek çıkardı dedi🤓