CBE13 ftmm38 arada belim ağırıyor ama bel fıtığım var benim ona bağlıyorum başkada belirtim hiç olmadı
Deletedmom_85 MHA transfer gününu saymazsak 2. Gün kasik batması yaşamıştım 3.4. günler ise kasik ağrısı tarzında bir şey yaşadım. Sonra hiçbir belirti kalmadı 7.gun evde erken gebelik testi yaptım pozitifti çok şükür
CBE13 Deletedmom_85 hamile misin canım hep postlarını görüyordum hadi hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın canım🥰
Deletedmom_85 CBE13 evet hamileyim çok şükür 7.ayimdayim az kaldı sağlıkla kavusalim inşallah 🥹 amiiiiin canım çok sag ol 🧚🏻♀️
Sennur16 Deletedmom_85 transferımın 19 günü önce pembe sonra kahve sonra çok minik kan geldi doktorum hemen iğne verdi fitil vs zaten kullanıyorum çok korkuyorum sizdede oldumu salı günü kese görmeye çagırdı
Ask12 MHA etkilenecekler bencede kesinlikle yapmasın ben çok rahat kafadaydım nedense süreç boyunca bilinçliydim ama meraktan yapmıştım 😅
asel_asl MHA belirti aramayın.. tutup tutmadığını belirtilere bakarak anlayamazsınız çünkü ilaçlar da aynı etkiyi gösteriyor.. akışına bırakın unutmaya çalışın ve kesinlikle gününden önce test yapmayın 🌸
Sevvaldal MHA 5 ekimde transfer oldum. Yaşım 40. İkinci gebeliğim🙏 ilk andan itibaren hiç yatmadım. Hep hareket ettim. İlaçlarımı düzenli kullandım. Tek embriyo transfer edilmişti o da bölünmüş içerde🙈 9 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim🙏
se2206 Sevvaldal yaa ne kadar güzel benm de tek embriyo ama üçüncü gün embryosu. Bende ilk günden beri tamamen yatmadim. İnşallah bizde güzel haberler alırız ya dua et bizede canm
CBE13 CBE13 böyle çıktılar canım,yukardakiler ovulasyon testleri perşembe günü kan vermişti doktorum bugün dayanamayıp yaptım tam kırmızı çıktı ovulasyonda,erken gebelik testinde de ikinci çizgi silik çıktı var mıdır bilmiyorum nasip artık.