CBE13 Ask12 kan testi verdim 111.80 çıktı pozitif mi negatif mi anlamadım ,5.ci gün embriyosuydu 13 kasımda transfer olmuştum
Ask12 Gamzelit valla bi merakla aceleci aile olarak yaptık çıktı bende beklemiyordum zaten kana gittim 16 dı değer daha yeni oluşmaya başlamış😂😂
Gamzelit Ask12 yaa bende 3.gün embriyosu 2 tane transfer edildi bugün transfer günü hariç 5.gün sen böyle diyince birde dün birinden tek embriyoda 7.gün çift çizgi gördüm demesini görünce bi gaza geliyorum içim kıpır kıpır ediyo🤦♀️😂🌈
se2206 Gamzelit benimde üçüncü gün embryosu tek embriyo 7.gunum bugün ya belirtim de yok gibi. Test yapmadim
Ask12 Gamzelit 3.gün biraz daha geç çıkıyor 8-9 u bibekle bence ha benim gibi sabırsızlar daha erken yapıyodur kesin😂
Sennur16 Ask12 çooook şükür keseyim gördük bugun. O kadar kanama ve agrıya beklemıyordum. Arkdaslar sizede örnek olsun ben çok üzdüm kendımı çok agladım. 2 hafta sonra kalp atısına cagırdı