MHA Selam kızlar , 16sında transfer oldum. Ve 17. Biraz kasık ağrım vardı ama çok değil. Şuan bir şey hissetmiyorum normal mi? Transfer olanlar neler yaşadınız anlatır mısınız ?
Abikardes12 MHA benim işk transferimle ikinci transferim cok farklıydı canm ilkinde hiç bekirtim yoktu gogus hassasıyeti dısında pozıtf sonuclandı ıkıncı transferimde ise bacak bel agrım vardı adet olcakmısım gbı az bırseyde gogus hassasıyetım vardı bı var bı yoktu yanı korkmustu negatıf dıye ama çok şükür oda pozıtıf sonuclandı suan 8 haftalıgım 🤲 demem o ki belirti arama bence
belmayamac MHA Benim de ilk 2 gün adet sancısı gibi bel ve kasık ağrım olmuştu canım 7.gün kaset testle çift çizgiyi gördüm. Oğlum şimdi 1,5 yaşında ve kendiliğinden ikinciye hamileyim şu an 23 haftalık kızım olacak :) Darısı isteyen herkesin başına inşallah 🙏
Deletedmom_85 MHA transfer gününu saymazsak 2. Gün kasik batması yaşamıştım 3.4. günler ise kasik ağrısı tarzında bir şey yaşadım. Sonra hiçbir belirti kalmadı 7.gun evde erken gebelik testi yaptım pozitifti çok şükür
asel_asl MHA belirti aramayın.. tutup tutmadığını belirtilere bakarak anlayamazsınız çünkü ilaçlar da aynı etkiyi gösteriyor.. akışına bırakın unutmaya çalışın ve kesinlikle gününden önce test yapmayın 🌸
Ask12 Hiçbir belirtim yoktu transfer hariç 4. Gün pozitif gören biri olrak😂 sadece 7.8. Gün lekelenme yaşadım belirtiler keseden sonra oluşmaya başlafı benim
CBE13 Ask12 merhaba arkadaşım benimde bugün 5.ci günüm transferin yani,hiç belirtim yok sadece dün biraz kasık ağrım oldu progestan fitil ,progestan iğne ,multivitamin ve aspirin kullanıyorum ama belirti yok diye umutlu değilim🙈
Ask12 CBE13 bence belirtiler 5.haftadan sonra başlıyor şuan 15. Haftanın içindeyim oyüzden takılmayın onlara inşallah olumlu sonuç görürsün❤️
se2206 Bende 14 Kasımda oldum. O günü saymazsak 4.günum. Belirgin bir belirtim yok çok hafif bel ağrım oldu. Bugünde adet olcakmisim gibi oluyor. Tuttu mu tutmadi mi merakla bekliyorum. İnşallah hepimiz pozitif sonuç alırız 🙏
Ask12 MHA 5.gün çift embriyoydu ben 16gibi bi değerle öğrendim fazla aceleciyiz😂8.gün 223 görmüştüm rn mantıklısı 1 haftayı devirmek bence
Ask12 MHA evet evde test yaptım silik çizgi görünce hemen kan verdim 16.9 çıktı ilk kana katıltığı gibi öğrendim gibi bişi 😂😂
CBE13 Ask12 inşallah canım benimde cift embriyo transfer edildi 13 kasımda,hayırla sonuçlansın elimden gelen ne ise hepsini yaptım
Mzzz İlk günler kasık ağrısı lekelenme olması normal canım oraya işlem yapılıyor sonuçta 🙏😇 benim 9. Veya 8. Gündü hatırlamıyorum kahverenkli lekelenmem olmuştu birde hafif kasık ağrısı olmuştu lekelenme olduğu zaman, göğüs ucum sızlıyordu 🙏 ama kiminin belirtisi olmuyormuş 🙏😇 inşallah güzel haberler alırsın canım 🙏
CBE13 Ask12 pazartesi günü kan tahlili yapsam erken mi olur,doktorum perşembe günü kan tahlili yaptır dedi,bende bugün elimde ovülasyon testi yaptım ikinci çizgi biraz kırmıızı çıkmış hamilelik olursa ikinci çizgi kopkoyu olur diyorlardı gerçi çok erken yine de umut işte bizimkisi 🙈
Ask12 CBE13 canım ben erken diyemem çünkü dediğim gibi transfer gününü saymazsak 4. Günü test yapmış biriyim😂 genelde herkeste gördüğüm 8.9. Günler çıkıyor çok yıpratmam kendimi diyosan dene ben negatifte çıksa erken diyip geçicektim oyüzden rahat rahat yapmıştım
CBE13 Ask12 ovülasyon testi yptım elimde onlar vardı resim atayım mı ondan da anlaşılır mı acaba canım