Bizde 22+4 olduk çok şükür şimdilik herşey çok güzel bi sıkıntı yok ye iç yat moddayım malum serklajdan dolayı ogluşumun haraketleri artık daha çok sertleşti kilolu oldugum için içerde dirft falan atıyor haralde 🤣 bu arada sürekli döbek deligimin 2 parmak altın çok hissediyorum harakerlerini orayı tepiyor sanırım bu arada isim Ediz düşündüm ama yanına ek bi isim düşünüyorum fikirlere açığım 😍