Pamuk 2prensessannesi Bana sehir hastanesini de önermedi doktorlar.22+6 yım umuttepe ile görüştük yaşam sınırına ulaşmış dediler.Insallah aksi bir durum olursa küvet sıkıntısı çekmeyiz
Edebiyacianne 23+3 iştah artması, gece sürekli tuvalet için uyanmak ve mide yanması dışında büyük sıkıntılarim yok genelin aksine kız bekliyorum👶🏻🌺
Pinark92 Pamuk lütfen rica ediyorummm benim kız ahahahaah :)) vallahi şuan en güzel dönemde olduğumu hissediyorum iyice hissetmeye de başladım artık 21+3 olduk :) bugün bi mide ağrım var ama onu çözmemedim cuma günü de detaylım vaar :)
Pamuk Pinark92 Benimde yarın detaylı var🥹Nasıl heyecanlıyım sorma. İstisnalar sizi onca erkeğin içinde.
gokyuzununogrencisii Pamuk ben 27 Şubat görünüyor doğum ama Mart’ta olabilir çok heyecanlıyım 26 haftalık hamileyim 🌸☀️ 😂😂
Pamuk Pinark92 Bebekler bizden çok şeyler aldı. İnan ki evin içinde bisey hatırlamaz oldum.Biyere bisey koyuyorum burda unutmam diyorum onuda unutuyorum.
Ozgeee36 Aysedmr bende 22+1 oldum ama fiziğimde herhangi bir değişiklik yok zaten göbekli biriydim hamile olduğumu anlamıyorum bile 😂 hamile olduğumu hatırladığım tek nokta yüz üstü yatamamak 😃
Pinark92 Pamuk o kadar haklısın ki hayırlısıyla kucağımıza alalım da :) onun bi tekmesini hissedebilmek için elim karnımda geziyorum sürekli ahahha