Pamuk amin canım Allahım bu bebişlerimizin acılarını göstermesin benim perinatoloji doktorunda bi sıkıntı çıkmadı dikiş güzel bebek olması gereken yerde suyun tam haftasına göre uyumlu falan o yüzden o bişi demedi sadece kendi doktorumun dedigi gibi yatmakta fayda var dedi kendini hiç bişi için zorlama dinlen yat sonra yatmaya fırsatın olmucak bebek dogunca dedi kendi doktorum normal op. Doktoru ama dalında çok iyi o 30. Haftayı görelim rahatlıcaz diyor bakalım inşallah daha ileri haftaları görürüz ikimizDe