Pamuk 24+1 olduk, yaklaşık 2 haftadır sol ayağım şişti ve üstüne basamiyirdym, doktorum dinlen dedi geçmedikçe mr çekildi ve çatlak cikti. 27 hafta dolana kadar ayağım alçıya alındı bu yüzden inanilmaz moralim bozuk 😄 Diğer bacagimin üstüne de uzun süre basamıyorum ağırlığını tek bacağına vermek çok zor, pihtilasma egilimim olduğu için diğer bacağıma da varis corabi giydirdiler kan sulandirici ignemin dozu yükseldi Bi yandan da bebeğe Bi sey olucaj diye korkuyorum. Yani kötüyüm kızlar. Psikolojim bozuldu bozulacak😄 İnşallah sizler iyisinizdir