Ezo667 sedanur4004 benim büyüdü biraz, iç karnım sarmış herhalde baya belirgin oldu, büyüdüğünü görmek daha da heyecanlandırıyor, inşallah en yakın zamanda sende görürsün ☺️
gunaysnglu Aysemm44 canım Allah nasip ederse inşallah aynı gün doğum yapıyoruz🙏🏻 Bizde bebişimle 10+6 dayız☺️
Aysemm44 gunaysnglu Cinsiyetini ögrendinmi canım bana kız dedi ama ben yinede diğer randevuyu beklicm yine kız derse artık başlarım elbise almaya
gunaysnglu Aysemm44 doktor randevumuz 1 hafta sonra canım, doktorumuz tahminde bulunacağını söyledi. Sağlıklı olsun tabi önemli olan o ama ben erkek gibi hissediyorum☺️
sedanur4004 Ezo667 benim ikinci gebeliğm kuzum ilkinde benim de karnım çok erken çıkmıştı ve baya büyümüştü doktorum iç karnjn dar demişti doğumdan sonra baya kilo verdim 53 kiloyla hamile kaldım suan 54-55 arasıyım ondan galiba bunda geç çıkacak aman geç çıksın benşm için daha iyi 😊
Htcnur Bende 10+2yim 6+3de kalp atisi duydum bidaha gitmedik sali gunu gidecegim insallah 2ci gebeligim 6yasinda kizimvar bide kizimdan sonra 7haftalik kalp atisi duran kurtajim var bundada cok korkuyorum kalbi atiyormuki diye belirti vermezmis oyle birsey olsa
Aysemm44 Tubii44 Normal diyorlar ama ben sabah bi doktoru arayacam normal derse hiç gitmem randevume 2 hafta kaldı çünkü beklerim artık yinede sabah sorarm
Tubii44 Aysemm44 Öğrei tabi için rahat etsin eğer senin benim gibi ilk gebelikse insan herşeyden kuşkulanıyo. Senin cinsiyet belli mi bu ara sormak istedim 😊
Aysemm44 Tubii44 2’ci gebeliğim ama sanki ilkmiş gibi insan korkuyor Cinsiyeti 9+5 haftalıken öğrendim kız dedi doktor ama yinede 2 hafta sonra randevum var onu bekleyeceğim yine kız derse artık başlarım alsverişe