Aysemm44 Tubii44 2’ci gebeliğim ama sanki ilkmiş gibi insan korkuyor Cinsiyeti 9+5 haftalıken öğrendim kız dedi doktor ama yinede 2 hafta sonra randevum var onu bekleyeceğim yine kız derse artık başlarım alsverişe
Tubii44 Aysemm44 Ben en son 10+4 günlükken gittim doktur bşse söylemedi gerçi bende bebeğe bakmaktan sormayı unuttum cinsiyeti🤭bir hafta sonra gidicem inşallah bi tahmin yapar die düşünüyorum
Aysemm44 Veybil İlk hamileleikte aynı haftada öğrendim doktordan doktora degişio kimisi söylio benimki hemen söyledi bu arada yurt dısındaym doktorlar farklı oluyor Türkiye’dekilerden özele gidiyorum ben
Dmrhzn Bsr00 benimde 6 Eylül son bat şuan 10+5 günlük nasıl geçiyor benim Çarşamba randevum var 11 haftalık olucam o gün
Bsr00 Dmrhzn canım 2. Gebelik benim çok fazla midem bulanıyor ama kusmuyorum halsizlik baş ağrısı ve bel ağrısı baya yaşıyorum kızımda bunların hiç biri olmamıştı gayet rahat geçmişti. Bende 12+0 da gideceğim Dr a bakalım 🌸