Hilal_1903 yaklaşık 3 sene önce vajinal doğum yaptım, 3 ay sonra yine doğumum var, bir sorun çıkmazsa yine vajinal olacak. Öncekinde biraz dikişim vardı ama bir sezaryen dikişi kadar olmaz vajinal dikiş diye düşünüyorum. Çabuk toparlandım, bebeğime hep kendim baktım, vajinal herhangi bollaşma yaşamadım, dikiş izlerim de yok şuan.