Canım herkesin doğum hikayesi farklı kiminin normal doğumu zor geçer kiminin sezeryanı seni korkutmak gibi olmasın benim durum biraz farklı oldu ben normal doğum yaptığıma pişman oldum ama şu bı gerçek çocuk çıktıktan sonra çok rahatliyorsun bebeğine bakabilecek durumda oluyorsun 🙏😇